Neverstore
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Spelning/signering på Bengans

4 posters

Sida 2 av 8 Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Nästa

Gå ner

Spelning/signering på Bengans - Sida 2 Empty Sv: Spelning/signering på Bengans

Inlägg  lina tis okt 16, 2007 2:51 pm

Sonja: Ja, det måste ha vart nåt fel. Idag kan jag rösta iaf! =) tur dé.
Fan, du har tur du. Att du får ta ledigt ofta menar jag! xD
Ohjälp! om dom började röstas ut igår, så måste vi rösta saaatan!
Hade ingen aning om det! Dom ska vinna, så kom igen nu! Very Happy
Jennifer: Började inte spelningen 17.30, har jag för mig?
Då kanske du hinner dit! Hoppas! Annars så kan du ju komma på signeringen iaf! =)
Måste man ha skivan för att komma in? Min kompis har inte den, så då måste jag säga
åt henne att köpa den isf! Men om man inte har den, borde man väl kunna köpa den där?

lina
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 317
Age : 31
Registration date : 07-09-19

Till överst på sidan Gå ner

Spelning/signering på Bengans - Sida 2 Empty Sv: Spelning/signering på Bengans

Inlägg  Sonja tis okt 16, 2007 8:31 pm

Jennifer. skrev:Okej, nu är jag sådär efter igen. Har inte haft internet på en dryg vecka typ!! :/
Men jag har iaf lyckats fixa så jag jag kan åka, eller fick reda på att en lektion försvann så har hittat en buss som är nere vid typ 15:20, är det försent tror ni?. Sen ska man ju ta sig från stationen till Bengans med, så är väl där rutn halv 4 kanske, om jag har tur. Två timmar innan känns lite :/ Min ekonomi är så dålig så jag har inte ens råd att åka tåg! Men bussen är ju seg så det tar nästa 3 timmar!! Linköpingsbo..
Men jag tar med skivan så får dom signera nånstans där. Ibland måste man ju lixom visa den för att få komma in. Nånstans där kan dom alltid signera. Köpte ett par nya converse i Hong Kong, så funderar på att få dom signerade, men känns lite halvt att slänga upp en illaluktande sko på bordet.
Egentligen gillar inte jag signeringar, är mer för det spontana-efter-spelningar-autograf-snack-grejen.. Blir så kort tid och stelt på signeringar..

haha awh... men vart kommer bussen? till centralen eller? för därifrån tar det bara typ 10 minuter att gå =)
jag tror inte att halv fyra är för sent, jag håller en plats åt dig =) jag tar också med mig skivan, jag skiter ju egentligen i autograferna (känns som att jag har dem haha) men som sagt, för att komma in. Och jag håller med, signering blir lite "ehh.. hej.. hejdå" men.. ja. Haha.

Lina: man kan alltid köpa skivan där!! de brukar ha skivkrav på singeringar på bengans, men det brukar gå att smussla lite x'D visa tuttarna och spring förbi vakten typ. NEJ gör inte det föressten, det blir rätt konstig stämning då x'D

Jag såg att banden har börjat röstas ut. Dags att hardcorerösta för er som inte ögör det (själv har jag inget liv så jag röstar jämt) Haha.
Sonja
Sonja
Admin
Admin

Antal inlägg : 412
Age : 37
Location : Stockholm
Registration date : 07-09-18

http://neverstore.niceboard.net

Till överst på sidan Gå ner

Spelning/signering på Bengans - Sida 2 Empty Sv: Spelning/signering på Bengans

Inlägg  Jennifär. ons okt 17, 2007 10:20 am

Aa, den kommer till centralen. min kompis jag ska dit med bor också i sthlm så hon sa att det bara tar tio min att gå. är ju inte sthlmsbo så är inte så bra på sånt, men tror jag kan hitta dit iaf Razz men två timmar känns så lite, har aldrig kommit till en spelnig så sent.
men skivan får jag försöka komma ihåg att ta med mej. sen har jag fått ett plektrum av oscar, som han signerade på H62, men det börjar bli GANSKA utnött, så man ser inte att det står Kempe längre, så ska komma på något inte allt för pinsamt sätt att fråga ifall han kan signera det igen xD Jag kommer göra bort mej big time.
men nån mer som kommer stanna kvar efter spelningen eller? eller signeringen menar jag. de måste ju ut så. och min buss hem går inte förns kvart i nio så att ^^ kanske kan prata lite mer med dem då, för signeringen kommer ju inte bli något långsnack direkt. förhoppningsvis kanske det blir "hej, är du här igen, hur är det med dej då? (erik brukar iaf vara trevlig och fråga hur det är med en Razz) vi syns, hejdå!" så att de små fjortisarna runt omkring blir massa avis xD om man har tur kanske de har tid att ge oss lojala lite fler ord än bara "hej, trevligt att du kom.."

för övrigt så satt jag hela kvällen igår och röstade från varje land. sen började om igen! har typ 4-5 timmars hål idag och slutar vid halv tolv imorn, så har tid att rösta då! =D gäller ju att inte få dem utröstade, så som Sonja sa, dax för att hardcorerösta!

(förlåt att jag alltid skriver så mkt, det är en sjukdom, jag gör alltid så, vet inte varför. sorry! :/)
Jennifär.
Jennifär.
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 486
Age : 33
Location : Linköping
Registration date : 07-09-18

http://www.myspace.com/bleedingtodeath_

Till överst på sidan Gå ner

Spelning/signering på Bengans - Sida 2 Empty Sv: Spelning/signering på Bengans

Inlägg  lina ons okt 17, 2007 1:19 pm

Det blir säkert bra! Som sagt så kanske många kommer till Bengans när det börjar,
& inte så mycket tidigare. Jag vill gärna stanna kvar efteråt.. =)
Ja, den gången (den enda gången) jag träffat dom så märkte jag att Erik var den som var mest pratglad faktiskt.
Jacob såg ut att vara typ ... blyg? Razz Anyway, Vet ni typ hur länge dom spelar btw?

lina
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 317
Age : 31
Registration date : 07-09-19

Till överst på sidan Gå ner

Spelning/signering på Bengans - Sida 2 Empty Sv: Spelning/signering på Bengans

Inlägg  lina ons okt 17, 2007 1:20 pm

Och förresten! Bara kul att du skriver mycket =)

lina
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 317
Age : 31
Registration date : 07-09-19

Till överst på sidan Gå ner

Spelning/signering på Bengans - Sida 2 Empty Sv: Spelning/signering på Bengans

Inlägg  lina ons okt 17, 2007 1:22 pm

BAAAAAAH!! Jag blir tokig! Nu kan jag inte rösta igen. Det här är värdelöst! Evil or Very Mad

lina
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 317
Age : 31
Registration date : 07-09-19

Till överst på sidan Gå ner

Spelning/signering på Bengans - Sida 2 Empty Sv: Spelning/signering på Bengans

Inlägg  Sonja ons okt 17, 2007 3:46 pm

Erik är alltid glad o trevlig, till och med sju på morgonen! Galet =)
Jag stannar kvar, fast jag tror inte mina polers gör det så jag kommer tränga mig på er allesammans =) Jo men eller hur, nån typ av cred för att man alltid ställer upp massa ska man ju ha Smile Haha det är bara att säga till honom att skaffa en bättre penna x'D Jag blir tokig om Jacob försöker döda mig med gitarrsträngar igen, det gjorde han sist de spelade unplugged :/ EVIL!!

Lina, kan du inte rösta?? Jag har aldrig några problem, my computer must be like.. SUPERcomputer x'D
Sonja
Sonja
Admin
Admin

Antal inlägg : 412
Age : 37
Location : Stockholm
Registration date : 07-09-18

http://neverstore.niceboard.net

Till överst på sidan Gå ner

Spelning/signering på Bengans - Sida 2 Empty Sv: Spelning/signering på Bengans

Inlägg  lina ons okt 17, 2007 7:28 pm

Okej! Men du kan henka på oss =)
Hm.. Nu börjar jag undra alltså xD Döda dig med gitarrsträngar ??
hahahaha! Hur menar du?
Nej jag kan rösta ibland. Ibland inte! BAH! sucks!
Tokigt... anyway, får rösta satan när jag kan.

lina
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 317
Age : 31
Registration date : 07-09-19

Till överst på sidan Gå ner

Spelning/signering på Bengans - Sida 2 Empty Sv: Spelning/signering på Bengans

Inlägg  Sonja tor okt 18, 2007 10:14 am

Haha nej men när de lirade på skrapan så stod jag precis framför honom. sen gick gitarrsträngen av, och den typ flög precis framför mitt ansikte. Fatta hur ont det hade gjort x'D
Fan va schysst =) När åker du från sthlm då?
Sonja
Sonja
Admin
Admin

Antal inlägg : 412
Age : 37
Location : Stockholm
Registration date : 07-09-18

http://neverstore.niceboard.net

Till överst på sidan Gå ner

Spelning/signering på Bengans - Sida 2 Empty Sv: Spelning/signering på Bengans

Inlägg  lina tor okt 18, 2007 12:43 pm

Haha xD förstog nästan att strängen gick av eller nåt!
Fan va rädd jag hade blivit! hahahah! men vadå? vad gjorde han dådå?
Snacka pinsamt för honom xD Jag kan inte rösta idag heller ='(
ehihwil,nalmzp32z 2m 9m2ux! blir tokig!!
Jadu, vi skulle egentligen vara kvar hela helgen. Men vi sover i Västerås från lördag-söndag,
hos en polare. Hon är nyinflyttad och vi ska typ äta middag och sånt.
Men jag är kvar i Sthlm hela fredagen & lördagen. Ska ju handla på Tajmahal, som sagt =)

lina
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 317
Age : 31
Registration date : 07-09-19

Till överst på sidan Gå ner

Spelning/signering på Bengans - Sida 2 Empty Sv: Spelning/signering på Bengans

Inlägg  Jennifär. tor okt 18, 2007 6:19 pm

På H62 höll ju vi som stod längst på att bli nockade både av Jacobs gitarr och av Oscars bas när dom gick och ställde sig på kanten typ. Min kompis stod och raderade bilder och helt plötsligt står Oscar och viftar med sin bas typ 10cm från ansiktet. Hon blev ganska rädd när hon tittade upp :P Helt plötsligt börjar det låta farligt att stå längst fram på Neverstore spelningar :P
Av de gångerna jag pratat med dom har Erik varit mest pratsam i princip alla gångerna. Och alla gånger utom tre har Jacob varit ganska blyg och inte vågat säga mycket, och de tre gångerna då han sagt lite mer har alla varit när alla tre är ute samtidigt. Annars har jag för det mesta pratat med dem en och en, och då säger inte Jacob mycket. På H62 tyckte han däremot inte att det var det minsta pinsamt att sno mitt halsband med Oscars plektrum i från händerna på mej och granska det och undra vad i hela friden det var. Men de är alla supertrevliga, bara mer eller mindre sociala. Och Sonja, har du pratat med Erik kl 7 på morgonen?! :P
Jennifär.
Jennifär.
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 486
Age : 33
Location : Linköping
Registration date : 07-09-18

http://www.myspace.com/bleedingtodeath_

Till överst på sidan Gå ner

Spelning/signering på Bengans - Sida 2 Empty Sv: Spelning/signering på Bengans

Inlägg  Sonja tor okt 18, 2007 10:08 pm

men vafan Men det är lugnt, jag röstar åt dig med =) Ahh, fan va mysigt =) Så det blir löshår för hela slanten? Fan va nice!! Ih, det var skitkul att dela ut lappar idag, alltså, man märker verkligen att INGEN vet vilka de är x'D men förhoppningsvis är det nån som kommer. Plus att jävla svt var där och filmade oss, det var lite jobbigt x'D
Haha Jennifer; jag vet vad du menar. Erik är en såndär man vill nypa i kinderna och säga "naaawhh" till =) Oscar är sjukt rolig, fast han är lite avvaktande ibland men det g¨år oftast över =) o jacob, well, han är olika varje gång, lite crazy haha.
Jo, vi träffade Erik på centralstationen i Fagersta, han hade läst fel på sin tågbiljett så han trodde att tåget gick typ två timmar tidigare än vad det gjorde, så han typ la sig o sov på en parkbänk, sen kom vi inknatandes och han typ YAAY sällskap x'D
Sonja
Sonja
Admin
Admin

Antal inlägg : 412
Age : 37
Location : Stockholm
Registration date : 07-09-18

http://neverstore.niceboard.net

Till överst på sidan Gå ner

Spelning/signering på Bengans - Sida 2 Empty Sv: Spelning/signering på Bengans

Inlägg  lina fre okt 19, 2007 10:07 am

Ja, det ska bli roligt =)
Löshår för hela slanten, det stämmer bra det =) tur att jag får pengar på tisdag igen
(fyller år), YAY! då är jag bara pank i 2 dagar. Sjukt hur man handlar när man åker till Sthlm alltså.. xD
Haha! Nej jag är fan riktigt förvånad av att det finns så extremt många som inte vet vilka de är.
Absolut ingen här i bushen iaf xD Alla typ ''Aldrig hört talas om dom.. Eddie Meduza ska det vara!!'' typ..
Ni vet, raggare... ucsha! Svt? haha! Nice xD
Fan, jag blev riktigt avundsjuk när du skrev att du träffade honom. Liksom.. En nyvaken Erik. =')
Det är riktigt ''Naaaawwh!''. Snuttigull ... typ xD

lina
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 317
Age : 31
Registration date : 07-09-19

Till överst på sidan Gå ner

Spelning/signering på Bengans - Sida 2 Empty Sv: Spelning/signering på Bengans

Inlägg  Sonja fre okt 19, 2007 10:22 am

Haha x'D Ah men det är ju super, födelsedagar ska man ha det är bra för ekonomin =) haha jo sthlm har en tendens att stjäla alla ens pengar, och det är ju lite jobbigt när man bor här x'D
Hah, joo det var lite gulligt.. han såg supertrött ut, helt sött =)
HAHAHA raggare.. fyfan va roligt. De får mig att skratta högt, alltid.
well well, ses i eftermiddag!
Sonja
Sonja
Admin
Admin

Antal inlägg : 412
Age : 37
Location : Stockholm
Registration date : 07-09-18

http://neverstore.niceboard.net

Till överst på sidan Gå ner

Spelning/signering på Bengans - Sida 2 Empty Sv: Spelning/signering på Bengans

Inlägg  Jennifär. fre okt 19, 2007 12:20 pm

Naaww, va gulligt! :P Min kompis kompis hade tydligen åkt på samma tåg som dom ner någonstans, kommer inte ihåg vart. Jag vill också träffa dom sådär spontant av en slump bara..! Typ samma tag eller så ^^ Men sån tur har aldrig jag.
Aja, bäst att återgå till skolarbetet nu i tio min, sen åker jag till Stockholm! =D
See you soon!
Jennifär.
Jennifär.
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 486
Age : 33
Location : Linköping
Registration date : 07-09-18

http://www.myspace.com/bleedingtodeath_

Till överst på sidan Gå ner

Spelning/signering på Bengans - Sida 2 Empty Sv: Spelning/signering på Bengans

Inlägg  Jennifär. lör okt 20, 2007 8:03 pm

Haha, va roligt Razz Till mej skrev han bara autografen snällt och var tyst Razz Eller inte va tyst men, vi sa bara lite om spelningen och pratade om att de borde spela mer akustiskt. Sen hånade jag lite hans ölburk till marackas (eller var det heter) Razz tyckte det var lite kul. Sen räckte han ut tungan när jag tog kort "kom det med" "aa" sen log han jättestort som om han blev stolt/glad över att det kom med på bild. mission accomplished typ..

sen efter spelningen så stod jag och min kompis (eller jag satt för jag var så himla trött) där utanför där dom kom ut, sen kom han som delade ut flyersana om fixade taxi, och när den stannat så öppnade han dörren och dom kom ut, typ som att dom inte hade kunnat stå där utanför för då hade dom blivit överfallna av deras livsfarliga fans!! Hur som helst, så då såg Erik oss, och så säger han "är det inte dax för ett att gå hem och lägga er"?! :O klockan var 20 över 7. Jag är inte 5 but thanks for you concern though..? i vanliga fall hade jag tyckt att det var kul att han sa nåt i form av att han kände igen mej, men nu kände jag mej mest bara förolämpad eller nåt Razz

men föresten. hade du nåt lila på dej? försökte kolla om jag såg dej, men visste inte exakt hur du ser ut.
btw, håller med. fansen var inte på bäst humör igår. lite jobbig stämning var det. inte den bästa/roligaste spelningen jag vart på, iaf inte när det gäller publik-spirit.
Jennifär.
Jennifär.
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 486
Age : 33
Location : Linköping
Registration date : 07-09-18

http://www.myspace.com/bleedingtodeath_

Till överst på sidan Gå ner

Spelning/signering på Bengans - Sida 2 Empty Sv: Spelning/signering på Bengans

Inlägg  Jennifär. lör okt 20, 2007 8:47 pm

eller jag skoja bara, det var inte alla du. men iaf, hur såg du åt igår? :P försökte se om jag såg dej men upptäckte att jag hade ganska dålig koll på vem du var.
Jennifär.
Jennifär.
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 486
Age : 33
Location : Linköping
Registration date : 07-09-18

http://www.myspace.com/bleedingtodeath_

Till överst på sidan Gå ner

Spelning/signering på Bengans - Sida 2 Empty Sv: Spelning/signering på Bengans

Inlägg  Sonja sön okt 21, 2007 11:40 am

Hahahahah Erik är för störtskön =) Jo jag diggade hans ölburk rätt rejält, glamouröst erik, verkligen =) Såg du att Jacob hade klippt sig? Fiiint =) Mja, jag hade en jeanskjol och skinnjacka.. och svart hår med blå smala dreads typ =)
Hahah ska inte ni gå o lägga er nu? Typ skönast ever x'D
Ahh fast deras åsikter om akustiska gig är rätt sköna, Jacob: "Men alltså.. jag vill hoppa, det kan jag inte göra på akustiska gig.. blä!" Erik: "..och jag vill SLÅÅ!!!" Hahaha. i love those boys <3
Sonja
Sonja
Admin
Admin

Antal inlägg : 412
Age : 37
Location : Stockholm
Registration date : 07-09-18

http://neverstore.niceboard.net

Till överst på sidan Gå ner

Spelning/signering på Bengans - Sida 2 Empty Sv: Spelning/signering på Bengans

Inlägg  lina sön okt 21, 2007 2:02 pm

Hahaha, Smile naww.. erik, erik. Jag säger då dé.
Ja tyckte det var skit kul. Såg inte nåt bråk eller nåt :/
Det var väl tur det. Annars hade min stämning förstörts.
Anyway, jag såg dig Sonja ;D haha! Typ Felicia:
- ska inte Sonja vara här nånstans?
Jag - jooo .. leta efter långt svart hår med lite mörkblått i.
sen när jag hade fått skivan signerad osv, så såg vi dig i kön (:
Vi stannade var när dom blev intervjuade och grejer & gjorde den där lilla ''filmen'',
om nån var kvar och såg? Så vi ställde oss sist i kön igen för vi skulle snacka med dom så inte det fanns några bakom i kön,
(för då skulle vi typ stanna hela skiten ju), så tog vi oss i kragen & gick fram och frågade om våran konsert.
Sonja du vet vad jag menar? och då sa Jacb typ att dom skulle in i studion i December och börja med nya skivan osv.
Men sen sa han att<det kanske gick att klämma in ett datum Wink yay! Han lär iaf positiv när han sa det.
Sen frågade vi lite om vad dom brukar ta för en spelning. Jacob ba:
- hmm.. Alltså, Välgörenhet är ju välgörenhet. Sen värsta leendet (:
wihu! då vart vi glada! Oj, nu blev det här långt.. Äh! skitsamma xD

lina
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 317
Age : 31
Registration date : 07-09-19

Till överst på sidan Gå ner

Spelning/signering på Bengans - Sida 2 Empty Sv: Spelning/signering på Bengans

Inlägg  Sonja sön okt 21, 2007 2:12 pm

Hahaha =) Ja men det öär skitbra, jag sa ju att de skulle vara positivt inställda till det! =)
Skönt att du inte märkte av den dåliga stämningen. Typ tre tjejer som är femton år, och ser ut som typ vanliga människor... typ blont hår, lite diskret makeup och så, blev terrade som fan av några emos. Så jävla dåligt, så bara för att man inte är emo får man inte vara på neverstorekonsert`? jag blir fan jävligt upprörd =( What a Face hahaha
Sonja
Sonja
Admin
Admin

Antal inlägg : 412
Age : 37
Location : Stockholm
Registration date : 07-09-18

http://neverstore.niceboard.net

Till överst på sidan Gå ner

Spelning/signering på Bengans - Sida 2 Empty Sv: Spelning/signering på Bengans

Inlägg  Jennifär. mån okt 22, 2007 12:06 am

Jag tror jag såg att Jacob klippt sig. Tyckte det såg annorlunda ut iaf =)
Men kanske såg dej då :P Kanske var du som var typ bakom oss i kön till signeringen då, eller så är jag helt borta.

men hallå?! får man fråga vad det är för konsert ni snackar om?!! :O

btw, löjliga emo människor! sådana människor är exakt anledningen till varför jag skäms att beblanda mej med vissa andra fans...!
Jennifär.
Jennifär.
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 486
Age : 33
Location : Linköping
Registration date : 07-09-18

http://www.myspace.com/bleedingtodeath_

Till överst på sidan Gå ner

Spelning/signering på Bengans - Sida 2 Empty Sv: Spelning/signering på Bengans

Inlägg  Jennifär. mån okt 22, 2007 12:18 am

Föresten, när vi ändå pratar om deras hår/frisyrer. Kollade precis på bilderna jag tog under signeringen, och Erik han nog däremot inte klippt sig på ett tag. Han hade ju jättelångt hår.! För så långt hår har han väl inte alltid haft. Annorlunda frisyr tyckte jag iaf att det var! Någon mer som regerade?!
Jennifär.
Jennifär.
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 486
Age : 33
Location : Linköping
Registration date : 07-09-18

http://www.myspace.com/bleedingtodeath_

Till överst på sidan Gå ner

Spelning/signering på Bengans - Sida 2 Empty Sv: Spelning/signering på Bengans

Inlägg  Sonja mån okt 22, 2007 7:04 am

Jaa, det var ju asfint tyckte jag =) O, ja >>Erik han har inte klippt sig på ett tag, fast jag tyckte att han var exceptionellt söt på Bengans, så det är bara bra. Hoppas Emelie uppmuntrar hans halvlånga hår =)
Haha nej men Lina har ett litet projekt, som hon vill ha b la Neverstore där. Jag tror mer info kommer inom kort (annars så svarar hon, I don't wanna be the spoiler you know)

Jo precis. Det är såna som gör att man undrar om det är värt att gå på under 18gigen för det är inte lika illa på över 18. Men.. what can I say. Jag offrar min värdighet för Neverstore xD
Sonja
Sonja
Admin
Admin

Antal inlägg : 412
Age : 37
Location : Stockholm
Registration date : 07-09-18

http://neverstore.niceboard.net

Till överst på sidan Gå ner

Spelning/signering på Bengans - Sida 2 Empty Sv: Spelning/signering på Bengans

Inlägg  Jennifär. mån okt 22, 2007 10:57 am

haha, det är sant! :P men som sagt, efterbliven människa här; Emelie?
ahh, okej. på så vis. får hoppas på mer info snart då =)

jag verkligen längtar tills jag blir 18 (10månader minus en vecka :P) och få komma in på 18+ spelningarna. nivån på 18- är som sagt ganska illa. hittills har jag inget val än av offra min värdighet för dom, inte för att jag har något emot det men iaf ^^
Jennifär.
Jennifär.
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 486
Age : 33
Location : Linköping
Registration date : 07-09-18

http://www.myspace.com/bleedingtodeath_

Till överst på sidan Gå ner

Spelning/signering på Bengans - Sida 2 Empty Sv: Spelning/signering på Bengans

Inlägg  lina mån okt 22, 2007 1:00 pm

Okej, nu ska jag berätta då.
Jag & en annan tjej (Felicia) håller på att arrangera en välgörenhetskonsert i Västerås.
(för folket i Burma), & det ska va ca 5-6 band som ska spela. T ex:
Shallow sense, Early to bed, Kid down, Neverstore, Sugarplum Fairy, Pasted m.m.
(hoppas vi iaf!!) ;D är ju inte säkert att alla vill. Men vi har kontaktat early to bed, shallow sense & neverstore nu. Kid down svarar inte & vi ska ringa Markus Wiking idag & fråga om Sugarplum Fairy.
Ska ringa ''Culturen'' idag också, för att kolla om vi kan hyra den en fredag & lördag december.
I fredags på Bengans så snackade vi med Neverstore & frågade om dom var intresserade att spela osv.
& det var dom, bara det att dom kanske är lite upptagna med deras nya album i december.
''men det går säkert att klämma in'', sa Jacob (: Så vi hoppas på det bästa!!
Ingenting är ju klart än, för det tar ju ett bra tag att fixa tekniker & allt sånt skit.
Men vi är typ effektiva, det är bara alla andra som är sega xD

Vadå, nu fattar jag nada! Emelie, ? Vem Emelie ?? ;D


Jag håller med. Det suger riktigt hårt att vara under 18 år Sad
Fan, känns så jävla surt. Jag fyller 15 imorgon, xD Ohmy..
Jag viiill inte vara liiiten! hahahaha!

lina
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 317
Age : 31
Registration date : 07-09-19

Till överst på sidan Gå ner

Spelning/signering på Bengans - Sida 2 Empty Sv: Spelning/signering på Bengans

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 8 Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Nästa

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet