Neverstore
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Träff

4 posters

Gå ner

Träff Empty Träff

Inlägg  Sonja ons sep 19, 2007 7:50 am

Jag har träffat Neverstore diverse gånger. En av de sjukaste/härligaste gångerna var på Pier Pressure, först träffade jag Erik utanför öltältet, sen träffade jag Oskar på samma ställe fast senare. Sen när jag gick och glodde lite på My Chemical Romance's spelning, stod Jacob brevid all of a sudden. Och han blev extremt generad när jag sa att de var grymma, det var lite gulligt.
Banditfesten på Helter Skelter var också lite kul, att få snacka lite efter deras gig och så där.
Sonja
Sonja
Admin
Admin

Antal inlägg : 412
Age : 37
Location : Stockholm
Registration date : 07-09-18

http://neverstore.niceboard.net

Till överst på sidan Gå ner

Träff Empty Sv: Träff

Inlägg  Bananbrasse ons sep 19, 2007 12:17 pm

Jag har träffat de tre gånger, först före deras spelning på Tyrol i Stockholm i April. Då hade jag precis börjat lyssna på de, så jag visste knappt hur de såg ut, men jag tog i alla fall kort med dem då och Erik kallade mig perfekt (A). Jag blev lite besviken då för Jacob och Oscar verkade jättetråkiga och sura, men senare upptäckte jag att det måste ha berott på att det var för att de var nervösa, för de är ju verkligen hur gulliga som helst. Andra gången jag träffade de var efter Nrj in the Park i Stockholm. De stod innanför gallret, så det var lite synd, men jag fick min Neverstore-tröja signad av alla och dessutom massvis med bra bilder. Den tredje och senaste gången jag träffade de var på signeringen efter deras spelning på SOUK i Sthlm. Då fick jag också chansen att prata lite extra med Oscar som gick förbi precis brevis mig och min kompis.

Bananbrasse

Antal inlägg : 7
Registration date : 07-09-19

Till överst på sidan Gå ner

Träff Empty Sv: Träff

Inlägg  Sonja ons sep 19, 2007 1:58 pm

Signeringen var jag också på, den på Souk. De blir helt rörda när man säger att de är bra, gulligt värre. NRJ i Stockholm sög lite att det var staket, men som sagt, bilder blev det och några ord växlades. Härligt.
Sonja
Sonja
Admin
Admin

Antal inlägg : 412
Age : 37
Location : Stockholm
Registration date : 07-09-18

http://neverstore.niceboard.net

Till överst på sidan Gå ner

Träff Empty Sv: Träff

Inlägg  Michaela tis nov 27, 2007 5:21 pm

Jag var oxå på souk. Det var rätt kul o se faktiskt. Jag sa dock inte så mkt till kilarna, jag sa vi ses väll i morgon för jag skulle åka till pop i parken...

Michaela

Antal inlägg : 20
Registration date : 07-10-27

Till överst på sidan Gå ner

Träff Empty Sv: Träff

Inlägg  Jennifär. tis nov 27, 2007 8:10 pm

ahh, va du i Pop i Parken?! I Norrköping?
Va med där. Stod längst fram och hadde nån fullis som hängde på mej hela spelningen, not fun.
Men de var trevliga efteråt. Jacob var generad över allt jag ville ga signerat. Pratade Pier Pressure med Oscar och lite allt möjligt med Erik. Var tredje gången jag både såg och träffade dom. Var fett stolt då att Erik kände igen mej! xD 3e gången på 6 dar så! xP
Jennifär.
Jennifär.
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 486
Age : 33
Location : Linköping
Registration date : 07-09-18

http://www.myspace.com/bleedingtodeath_

Till överst på sidan Gå ner

Träff Empty Sv: Träff

Inlägg  Michaela ons nov 28, 2007 1:29 am

Ja jag var ju det! Har vart så sjukt mkt gigg denna turne och det har varit så himla värt det!
haha, jacob är ju den blyga av dem! han är faktiskt det. Tycker det är rätt sött..
Men killarna är trevliga! Det har dom iallafall varit alla gånger jag har träffat dem. Minns dock inte hur många men iaf! Det jag tycker är den roligaste gången är pier pressure, då står jacob o bubblar med sina vänner o jag kommer bakom honom o skrämmer honom så han nästan tappade sin wook haha. men han bara skrattade åt mig så dte var lungt;p

Michaela

Antal inlägg : 20
Registration date : 07-10-27

Till överst på sidan Gå ner

Träff Empty Sv: Träff

Inlägg  Jennifär. ons nov 28, 2007 6:45 pm

AHAHAH! Va kul! xD Men jaa, det är lite gulligt att han är lite blyg utav sig.
Men alla tre har varit jättetrevliga när jag träffat de med. De hälsar alltid glatt och vinkar :P
På Pier Pressure träffade jag bara Erik. Höll på att missa honom men min kompis såg att han stod och vinkade under Kid Downs spelning så då gick vi dit och pratade, ehm, skrek, lite med honom xD
Men håller med, har verkligen varit så värt att åka omkring att se Neverstore lite överallt i sommar. Enligt mej har det inte blivit så många gånger, but I guess it has..
Jennifär.
Jennifär.
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 486
Age : 33
Location : Linköping
Registration date : 07-09-18

http://www.myspace.com/bleedingtodeath_

Till överst på sidan Gå ner

Träff Empty Sv: Träff

Inlägg  Michaela ons nov 28, 2007 9:28 pm

Dom har ju ingen anledning till att vara otrevliga heller. Visst jag har träffat dem och jag är den som vart på dåligt humör, men lett och försökt se glad ut iallafall:p

haha låter oxå roligt;) Pier pressure vad ett bra stället:P Jag tror jag har sett dem .. nej jag vet inte över 14 iallafall... O träffat dem alla gånger... förutom tre ungefär. men jag överlever det! Det handlar om musiken. Går man runt o tycker att kvällen sög efter en bra spelning bara för att man inte träffat dem är det idiotiskt. Men visst det är sjukt kul att träffa dem osv...

Michaela

Antal inlägg : 20
Registration date : 07-10-27

Till överst på sidan Gå ner

Träff Empty Sv: Träff

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet