Neverstore
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

BULLSHIT

+2
Jennifär.
Sonja
6 posters

Sida 1 av 17 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Nästa

Gå ner

BULLSHIT Empty BULLSHIT

Inlägg  Sonja mån nov 05, 2007 12:08 am

ska vi samla allt på ett ställe nu då så slipper vi hoppa fram o tbx?
Jag gå o pussa på gerard nu (eller jag menar... neeej ingen romans så va det ja). Men vi lär väl ha en session imorgon igen eftersom att vi är så rolliga xD
NATTINATTI
Sonja
Sonja
Admin
Admin

Antal inlägg : 412
Age : 37
Location : Stockholm
Registration date : 07-09-18

http://neverstore.niceboard.net

Till överst på sidan Gå ner

BULLSHIT Empty Sv: BULLSHIT

Inlägg  Jennifär. mån nov 05, 2007 12:09 am

haha, låer bra. men kommer inte ihåg allt bullshit vi snackar om :P
allt är ju på dom adnra trådarna. egentligen, vi snackar ju verkligen inte om ett skit. vi typ snackar om att vi inte snackar om nåt. aja.
'Night =)
Jennifär.
Jennifär.
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 486
Age : 33
Location : Linköping
Registration date : 07-09-18

http://www.myspace.com/bleedingtodeath_

Till överst på sidan Gå ner

BULLSHIT Empty Sv: BULLSHIT

Inlägg  Jennifär. mån nov 05, 2007 12:10 am

men Sonja, kom på en sak bara :P
vad gör Bullshit under live rubriken?! xD
Jennifär.
Jennifär.
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 486
Age : 33
Location : Linköping
Registration date : 07-09-18

http://www.myspace.com/bleedingtodeath_

Till överst på sidan Gå ner

BULLSHIT Empty Sv: BULLSHIT

Inlägg  lina mån nov 05, 2007 1:38 pm

Det tänkte jag också på x'D
Nu får du förklara dig!

lina
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 317
Age : 31
Registration date : 07-09-19

Till överst på sidan Gå ner

BULLSHIT Empty Sv: BULLSHIT

Inlägg  lina mån nov 05, 2007 1:44 pm

Btw, fick svar från Ica Maxi. Dom kunde inte sponsra =(
Fan vilka snåla jävlar! Äsh, får söka vidare.

lina
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 317
Age : 31
Registration date : 07-09-19

Till överst på sidan Gå ner

BULLSHIT Empty Sv: BULLSHIT

Inlägg  Jennifär. mån nov 05, 2007 3:58 pm

Visserligen har ju all tidigare bullshit varit på live, eller på Rookie och Bengans har vi ju snackat mest om ingeting, men iaf. Förklara dej nu Sonja! :P
så snålt!! lycka till med att hitta några andra, vi håller tummarna =)
Jennifär.
Jennifär.
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 486
Age : 33
Location : Linköping
Registration date : 07-09-18

http://www.myspace.com/bleedingtodeath_

Till överst på sidan Gå ner

BULLSHIT Empty Sv: BULLSHIT

Inlägg  Sonja mån nov 05, 2007 5:23 pm

jo men jag tänkte att bullshit, det är ju vårat samtal.. och det är ju liksom live, vårat samtal. det är ju ingen repris. Alltså är det live!!! Öhm...

meeeh varför ville de inte det? vilka jävla cheapasses, som ATT ica inte skulle ha råd med det. As.
Sonja
Sonja
Admin
Admin

Antal inlägg : 412
Age : 37
Location : Stockholm
Registration date : 07-09-18

http://neverstore.niceboard.net

Till överst på sidan Gå ner

BULLSHIT Empty Sv: BULLSHIT

Inlägg  lina mån nov 05, 2007 6:09 pm

Haha x'D nu blir det dedär krångliga med att hur man ska lägga upp meningarna osv.
Vi tar och skiter i det och säger: Våra samtal är LIVE helt enkelt Razz

Well.. det var redan massa föreningar och bla bla bla. Kunde inte sponsra för dom sponsrar så många andra.
Eller hur!! Men vi får söka vidare... Ska ha drickor också! =) mahaw!

Alltså, jag blir helt stressig.
Inte långt kvar tills den 28de och vi har skrivit till Neverstore på Myspace om allt (tänkte att dom kanske är mer aktiva där)
Och dom har läst mejlet. :/ men inget svar. Hoppas att dom inte bara skiter i det och låtre M ta över! :O Grawwfgh!

lina
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 317
Age : 31
Registration date : 07-09-19

Till överst på sidan Gå ner

BULLSHIT Empty Sv: BULLSHIT

Inlägg  lina mån nov 05, 2007 6:40 pm

vänner =( var är ni??
"I'm Mrs lonley.. I have nobody..."
hahaha xD seriöst, jag sitter här och har svin tråkigt! Sen om en timme eller 2 så kommer ni skriva satan utan mig.
Då missar jag allt de roliga. Hmm..!

lina
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 317
Age : 31
Registration date : 07-09-19

Till överst på sidan Gå ner

BULLSHIT Empty Sv: BULLSHIT

Inlägg  Sonja mån nov 05, 2007 7:15 pm

Lina!! Don't go all depressed, jag trodde inte du skulle komma in förrns 8-9?
Klart vi inte har kul utan dig Very Happy
Hmm men fuck ica.. kan man inte fråga nåt café eller nåt? fast de kanske är för "små" eller vad man ska säga.
Måste ni ha alla artister innan den 28, eller har jag missat/glömt nåt?(inte helt omöjligt)
Hmmm... jävla neverstore. lite otrevligt utan svar, ska de bli kändisar nu eller??
Mmmnej... inte mr M-ass.... honom tycker vi inte om!!!
Sonja
Sonja
Admin
Admin

Antal inlägg : 412
Age : 37
Location : Stockholm
Registration date : 07-09-18

http://neverstore.niceboard.net

Till överst på sidan Gå ner

BULLSHIT Empty Sv: BULLSHIT

Inlägg  lina mån nov 05, 2007 7:32 pm

Haha! I wont! Nej alltså, jag skulle egentligen inte vara hemma idag.
(är typ aldrig hemma), men just idag känner jag mig sjukt trött och vill ha en hemma-dag =)
Så jag kom inte lite tidigare och hoppades på att ni skulle vara inloggade. Man kan fan inte slita sig från det här alltså! xD

ja, Café är nog lite ''små'' för att sponsra md typ 1500 mackor antar jag xD
Får typ fråga andraställen. Ska fråga SSu också. Dom gick fan med på att stödja oss men dom har inte gjort ett skit ännu.
Förtjänar dom ens atrt stå med? :O haha! Nu kommer egot fram igen! äsh, whatever.

Senast den 28 November ska vi svara Ja eller Nej till Culturen om vi ska hyra lokal eller inte.
shiit! =( alla band måste vara klara för vi måste veta att vi har råd med allt skit, innan vi säger att det blir nåt.
Sen måste Culturen få reda på tiden, utrustning (redan fixat iofs) och tekniker m.m! Stressss!- JA!

ja, lite otrevligt kanske.. Ungar!!
Haha xD det verkar så Sonja. Oh, they're growing up so fast...
Nej men seriöst. Dom får fan inte börja världsturnera och dissa oss nu! Då blir jag besviken

lina
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 317
Age : 31
Registration date : 07-09-19

Till överst på sidan Gå ner

BULLSHIT Empty Sv: BULLSHIT

Inlägg  Sonja mån nov 05, 2007 7:41 pm

hemmadagar är de bästa.. (för då kan man sitta häääär xD ahahaha)
jaooo... det kan iofs vara sant xD ja men vafan.. de kan ju inte säga att de ska sponsra o sen inte göra nåt? that's fucking weird. Nu får hota dem lite tycker jag .
okej, men ska ni säga ja även om neverstore leker busy?
Mmm nej jag vet vad du menar, de kan ju inte springa runt o tro att de ska bli rockstars nu o allt xD
....o jag ska föreställa vilja deras bästa - braaaa fan ;P
Sonja
Sonja
Admin
Admin

Antal inlägg : 412
Age : 37
Location : Stockholm
Registration date : 07-09-18

http://neverstore.niceboard.net

Till överst på sidan Gå ner

BULLSHIT Empty Sv: BULLSHIT

Inlägg  lina mån nov 05, 2007 7:52 pm

hemmadagar är de bästa.. (för då kan man sitta häääär xD ahahaha)
jaooo... det kan iofs vara sant xD ja men vafan.. de kan ju inte säga att de ska sponsra o sen inte göra nåt? that's fucking weird. Nu får hota dem lite tycker jag .
okej, men ska ni säga ja även om neverstore leker busy?
Mmm nej jag vet vad du menar, de kan ju inte springa runt o tro att de ska bli rockstars nu o allt xD
....o jag ska föreställa vilja deras bästa - braaaa fan ;P


Eller hur!! det är alltid lika bra med mer tid för viktiga grejor! =) hosthost!
Ja, jag ska hota dom lite... mycket! raw!! Ska väl boka möte med Anna snart också. Oh, a lot to do!
Ja, det ska vi nog. Alltid kul att anordna ändå =)
det roliga är bara att vi fixade den här för att vi ville träffa Neverstore. Och nu är det värsta grejen! x'D
När vi hade sån tur och fick träffa odm ett bra tag i Fagersta (u know?), så blev vi totalt jäkla störtkära och kom, på nåt konstigt jävla vänster,
på att vi skulle fixa en konsert xD sen när allt gick neråt i början så var det: LIVE YOU DREAMS! i huvudet typ =)
Oh, vilka inspiritations killar dom är!

Haha xD nej, glöm det säger jag!
Eller okej. På det vilkoret att vi, deras 4 mest bästa och vackraste fans, ska få åka med på hela turnen utomlands (om det blir nån).
Sounds good to me!

Måsyte bara säga, FAn vad läskigt x'D Hur känns det Sonja?
efter ett bra tag så går du in och kollar min bdb och ser en gammal bild på din röv! xD HAHA!
I'm a spion y'know x'D

lina
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 317
Age : 31
Registration date : 07-09-19

Till överst på sidan Gå ner

BULLSHIT Empty Sv: BULLSHIT

Inlägg  lina mån nov 05, 2007 7:54 pm

Oj! ;D haha, jag kopierade det du skrev så jag skulle komma ihåg vad du skrev (brukar göra sånt),
men nu glömde jag och ta bort det x'D haha! My bad ^^

lina
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 317
Age : 31
Registration date : 07-09-19

Till överst på sidan Gå ner

BULLSHIT Empty Sv: BULLSHIT

Inlägg  Sonja mån nov 05, 2007 8:05 pm

Hahahaha. xD
Ja men jag kan tänka mig det, att det är mycket men ganska så skoj samtidigt., haha. Jaa men fagersta, det var ju supergulligt av dem -goes all tårögd- haha.
Jaaaa klart, vi är ju så OTROLIGT söta och trevliga och gulliga + att jag har en så sjuuuukt snygg röv, right Lina?
hahaha jo men det var lite konstigt sådär, kom p´å att jag skulle kolla på dina bilder från pierpressure och vad ser jag? mitt arsel + vääärsta lovehandles xD är jag så tjock? o.O
hahahahaha
Sonja
Sonja
Admin
Admin

Antal inlägg : 412
Age : 37
Location : Stockholm
Registration date : 07-09-18

http://neverstore.niceboard.net

Till överst på sidan Gå ner

BULLSHIT Empty Sv: BULLSHIT

Inlägg  lina mån nov 05, 2007 8:12 pm

xD Ja, visst är det skit kul! men mycket slit och göra innan man kan sätta igång med det roliga!
Haha, Jo. det var riktigt sweet Smile Ja, Preciiiis! Men menar du det eller! Finns ingen snyggare. Förutom min pojkväns.. Han toppar ditt faktiskt ;D
Hahahaha! Ja, lite sådär konstigt att se kanske x'D men gud va konstigt att det var just du, och just ditt bälte då!
Det är ödet Sonja.. Ödet! x'D hahhaa!
Du är inte tjock! mygod! vart tog självförtorendet vägen på en gång? Razz

lina
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 317
Age : 31
Registration date : 07-09-19

Till överst på sidan Gå ner

BULLSHIT Empty Sv: BULLSHIT

Inlägg  Sonja mån nov 05, 2007 8:16 pm

hahaha ja men det måste du ju säga för att han inte ska bli ledsen Wink
Jaaaa klart det var ödet xD stod ni bakom oss hela tiden, eller? Isf ska jag nog låtsas att jag inte finns nu xD
Hhaha nej men jag vet.. det är inte jag som e tjock det är byxorna som är för små!!! xD
Fast lite sjukt är det ändå, hahah.
Sonja
Sonja
Admin
Admin

Antal inlägg : 412
Age : 37
Location : Stockholm
Registration date : 07-09-18

http://neverstore.niceboard.net

Till överst på sidan Gå ner

BULLSHIT Empty Sv: BULLSHIT

Inlägg  lina mån nov 05, 2007 8:29 pm

Haha x'D Okejdåå! Ditt ass är snyggast Sonja. Jag vet att du ville att jag skulle säga det.-
Hahaha! lätt det var! Njaaae, nej. Inte på Billy Talent. På Mychem var jag helt ensam =( haha!
Stod typ lite längre bak då, men typ i samma '''position'' där du (vi) stod xD haha!
Men på det mesta stod vi typ där. Ni då? Där hela tiden? Razz Tvivlar, haha! eller så tänkte du.
''nejfan, nu har jag så bra plats. lets just stay here''. och ditt ex ba: suck!
Och så stod du där i 12 timmar xD

Precis!! det är sånt jag vill höra! xD
haha, liiite kanske x'D mahahahw! lite pinsamt för mig också.. lix. Tänk dig själv! x'D hahaaha

lina
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 317
Age : 31
Registration date : 07-09-19

Till överst på sidan Gå ner

BULLSHIT Empty Sv: BULLSHIT

Inlägg  Sonja mån nov 05, 2007 8:33 pm

Hahahaha ofc that's what I wanted Wink
Mja, nej jag gick bak efter the sounds typ. Jag höll på att dööö av kissnödighet.. blä! Första gången jag inte stod längst fram på my chem, lite sad men det var rätt häftigt att se allt folk, hur hårt de röjde. Plus att jag kunde smygtitta när <jacob diggade mcr hårt som fan xD
men de tjejerna jag stod med stod där i 12 timmar.. fucking galningar.
Men själv? but why??
Sonja
Sonja
Admin
Admin

Antal inlägg : 412
Age : 37
Location : Stockholm
Registration date : 07-09-18

http://neverstore.niceboard.net

Till överst på sidan Gå ner

BULLSHIT Empty Sv: BULLSHIT

Inlägg  lina mån nov 05, 2007 8:41 pm

Hahahaha ofc that's what I wanted
Mja, nej jag gick bak efter the sounds typ. Jag höll på att dööö av kissnödighet.. blä! Första gången jag inte stod längst fram på my chem, lite sad men det var rätt häftigt att se allt folk, hur hårt de röjde. Plus att jag kunde smygtitta när <jacob diggade mcr hårt som fan xD
men de tjejerna jag stod med stod där i 12 timmar.. fucking galningar.
Men själv? but why??
Sonja


Mahahw! xD
okej! jag sprang som fan när det var Mando.
Är inte direkt superkär i de grabbarna så jag passade på att käka och pissa.
Ja, det hade vart grymt att se långt bak också. Jag menar, du hade sett dom 2 ggr innan, du vet att dom rockar live Razz
För mig var det ju första gången & då klämde man fram sig så gott det gick xD
haha! Du typ stod och garva för dig själv medan han typ ''WHEN I WAS, A YOUNG BOY...!'', dyngrak xD
Eller var han full förresten?
Oh, jobbigt! Hade jag aldrig pallat. Inte ens för MCR. Eller.. jo.. kanske... vet inte ritkigt xD
Emma ställde sig längst bak (vilket jag totalVÄGRADE), efter Billy Talent. Hon Var helt krossad efter det så..
Jag fick se Avril och Mychem alone x'D Doesn't matter! I rocked anyway! x'D
Men fan, Billy talent var riktigt kul tycker jag! Gillarurom? xD <--- fint ord!

lina
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 317
Age : 31
Registration date : 07-09-19

Till överst på sidan Gå ner

BULLSHIT Empty Sv: BULLSHIT

Inlägg  lina mån nov 05, 2007 8:41 pm

nu glömde jag ta bort igen! xD äh! never mind!

lina
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 317
Age : 31
Registration date : 07-09-19

Till överst på sidan Gå ner

BULLSHIT Empty Sv: BULLSHIT

Inlägg  Sonja mån nov 05, 2007 8:58 pm

Hahaha jag diggar inte heller dem sådär ASmkt direkt.. då satt jag och tittade skräckslaget på en bajamaja där det var minst sagt mycket action... ofräsht å ha sex i en bajamaja på pp xD
Hahah nej men jag typ gick fram till honom o sa att de hade vart skitbra när de spelade, sen var jag tvungen att fokusera på mcr xD jag tror snarare att han kollade skeptiskt på mig xD för jag röjde som om jag hade stått längst fram hahaha. först dansade vi på borden i öltältet sen rockade vi hårt som fan brevid jacob xD
Hmmm ... jag köade 2 dygn för mcr i malmö o samma i sthlm... så jag ska inte uttala mig om att orka i 12 timmar xD
Awhhh det sög ju lite.. men du hade säkert kul ändå?
Mm asså jag tycker de är helt okej men jag blir lite irriterad på hans röst efter ett par låtar, fast de är helt klart bra.

Juste.. Mickis snackade med Marcus från Anagoes, han sa att han tyckte det skulle bli kul o spela på er grej! Och han sa att ni måste bestämma när o så där o allt. Plus att han sa att de är lite lätt politiska så de var lite skeptiska till SSU men skit samma, det skulle bli kul o lira iaf... plus att han var massa tacksam att jag hade tipsat dig Very Happy
Sonja
Sonja
Admin
Admin

Antal inlägg : 412
Age : 37
Location : Stockholm
Registration date : 07-09-18

http://neverstore.niceboard.net

Till överst på sidan Gå ner

BULLSHIT Empty Sv: BULLSHIT

Inlägg  lina mån nov 05, 2007 9:09 pm

Okej (;
öm ... :O huh? hahahha! Nej, INTE sådär jätte fräsht och myspys direkt! xD haha!
Haha Razz okej! Men det är bara kul när folk rockar loss! Jag hatar sånt där stelt-gunga på benet-grejer! haha! Sååå tråkigt!
2 dygn, oj! haha! Men det kan jag tro var värt som faaan också så! Am I right?
Okej, själv avgudar jag dom xD nejdå... men jag är big fan! Själv vart jag typ HUH?! när jag hörde dem för första ggn.
Vart helt klart irriterad på rösten jag med då. Men jag gillade dom ändå, sen med tiden lärde jag mig att älska den ;D hhah

Gjorde hon? Very Happy Ahhh! va kuuul! =) Vem är Mickis btw? hon som vart medlem här nyss typ?
För din skull x'D hahha! Anyway, jo. Vi måste fan få klart allting med Neverstore osv nu så vi kan meddela banden mera! =)
Men fan vad kul att de är så på! ahaaa, där ser man! ja, wtf! Skit bra ju! ;D
Ahfan, det är jag också att du gjorde! Razz nu ska du passa på och känna dig stolt Sonja! xD

lina
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 317
Age : 31
Registration date : 07-09-19

Till överst på sidan Gå ner

BULLSHIT Empty Sv: BULLSHIT

Inlägg  Sonja mån nov 05, 2007 9:17 pm

jag kan ju tänka mig ett antal ställen som vore mer nice. Typ i en bassäng full av bajs? nästan dårå.. xD
Ja men jag med, kommer jag ifrån ett gig utan att stinka asäckligt och vara sjukt hes, har det inte vart nåt bra gig xD
Klart det var värt det! Fast helvete vad irriterad jag blir på människor. I sthlm var det folk som kastade otrevliga saker typ ägg (?) på oss, för vi är ju SÅ EMO som gillar mcr. B'ah. O i Malmö regnade det heeeela tiden o min sovsäck läckte in o några tyckte det var sjukt kul att åka förbi o tuta heeela nätterna. Plus att inne på konserten stod det en tjej bakom mig o hade händerna runt min hals typ hela spelningen så jag spydde ner en vakt xD
Jo, men jag skulle säkert tycka om dem HUR mycket som helst om jag engagerade mig i att lyssna ordentligt.. ska göra det... nån gång xD

Hahah jo det är hon, jag tvingade henne att bli medlem men hon tycker att det verkar lite svårt att hoppa in i konvon bara sådär. vad meeenar hon!? hAHAHA.
jooo men det är ju skitkul att de är peppade. han bad oss att komma till hjo också. Sure grabben, betalar du ? Haha.
MHM!!! Jag e stolt som faaaaaan!!!
Sonja
Sonja
Admin
Admin

Antal inlägg : 412
Age : 37
Location : Stockholm
Registration date : 07-09-18

http://neverstore.niceboard.net

Till överst på sidan Gå ner

BULLSHIT Empty Sv: BULLSHIT

Inlägg  lina mån nov 05, 2007 9:33 pm

hahahha xD Ja, typ nääästan! x'D
Ägg?! :O waahgahg! jag blir så irriterad på folk. Vad är det för jäääävla poäng att hålla på? rwaaff!
Eller hur! Jag ska inte komma in på emo snacket nu, för tro mig. jag kan diskutera emo i timmar.
Ärligt. Jag säger det kortfattat: de som kallar sig själva eller andra emo, ska för det första veta vad fan det är för nåt. Vad det står för, och vilken musik som är emo. Vilket inte ens hälften av de idioterna gör. Anyway, back to business xD
Ahhhaaa! var det DÄRFÖR du spydde ner en vakt x'D först chansade jag på att du var alldeles för onykter.
Sen magsjuka.. men nääee Razz ajja! nu vet jag! xD
Det skulle du säkert göra =) Ja, nångång Wink hahaha, Äh! Ta't när du vill. Man känner ibland att man redan har överfullt med musik ändå x'D
(så känner iaf jag ibland) för jag måste vänja mig med ett band ett tag. Som t ex BT nu då =)
Jag menar, vissa kan typ ta, ta, ta, ta, non stop. Massa olika xD Men jag anar att de inte ens lyssnar på hälften så.. jag tar min tid xP


Hahahahah! Whoot?! vad menar hon med det? xD I don't understand a thing here .... wierd xD
Ja det är det verkligen!
Alltså, jag har kommit fram till att det är fett billigt att åkla och sova kvar i Hjo! Smile
Jag tror det ser ljust ut för mig till Park Pressure! (om morsan tillåter förtsås, kärring.)
Men det vore as bra ifall jag och Felicia kunde ta oss dit, så kumnde man snacka om allt med dom efteråt =)
En fråga bara.. Varför står det typ //Sonja. Störst, bäst och vackrast!, efter varje inlägg du skriver för? x'D hahha!
Förresten! jag hlr på att fixa myspace! fyfaan va vilsen jag är! Du vet Teknisk.. ohja!

lina
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 317
Age : 31
Registration date : 07-09-19

Till överst på sidan Gå ner

BULLSHIT Empty Sv: BULLSHIT

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 1 av 17 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Nästa

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet