Neverstore
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

EMA's

4 posters

Sida 2 av 3 Föregående  1, 2, 3  Nästa

Gå ner

EMA's - Sida 2 Empty Sv: EMA's

Inlägg  Jennifär. fre nov 02, 2007 3:36 pm

Du, jag är totalt Coca Cola beroende. Har druckit det sen jag var typ två. Jag är på riktigt beroende av Cola, riktigt colamaniac! :P så du är verkligen inte ensam. men att dricka en och en halv liter på 4 timmars tid innan man skulle sova var inte jätte bra. jag var totalt hyper hela kvällen. när jag gick och la mej låg jag och skrattade för mej själv (tänkte på Jacob på bögtoan xD), och sen somnade jag typ vid 7 i morse. bra va?! =)
har faktiskt inte tänkt så mycket på att deras frisyrer är lika, men igår när Jacob var så stylad var det kanske mer likt, när du säger det.
men jag har faktiskt inte tänkt jättemycket på Gerard idag. Har mer börjat smälta det med att neverstore vann, det är ju verkligen så sjukt stort.
men Sonja, du behöver inte oroa dej, jag vet inte heller ifall jag är redo att skaffa mej ett liv än :P börjar vänja mej vid att vara tönt xD känns bra att veta att jag inte är ensam xP
Jennifär.
Jennifär.
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 486
Age : 33
Location : Linköping
Registration date : 07-09-18

http://www.myspace.com/bleedingtodeath_

Till överst på sidan Gå ner

EMA's - Sida 2 Empty Sv: EMA's

Inlägg  Sonja fre nov 02, 2007 6:08 pm

ahhhh du är som en själsfrände wtf Very Happy
cola och musik (o cigg o kaffe) är mitt liv.
Hahaha det låter inte som en bra grej det där haha. 7 på morgonen... haha. jah har tänkt maaassa på gerard idag. har typ youtubat videon när han slår frank en miljon ggr. det är ganska hemskt. vissa tror ju att det var en skämtgrej... men jag tror inte det.
Sonja
Sonja
Admin
Admin

Antal inlägg : 412
Age : 37
Location : Stockholm
Registration date : 07-09-18

http://neverstore.niceboard.net

Till överst på sidan Gå ner

EMA's - Sida 2 Empty Sv: EMA's

Inlägg  Jennifär. fre nov 02, 2007 11:55 pm

eller hur :P aldrig träffat nån som, precis som jag, tjatar om att jag verkligen borde skaffa ett liv :P
fast jag röker inte, och dricker inte kaffe, colan räcker gott och väl :P men cola och musik är typ mitt liv med ^^ Har druckit typ 2 liter idag med (tjockis!) undra när jag somnar inatt/imorgon xD
men det är faktiskt hemskt, och jag tror inte heller att det är på skämt. han ser inte ut att skämta, känns väldigt alvarligt tycker jag. jag och min kompis har diksuterat det lite idag. hon missade deras framträdande igår, och när jag visade det så blev hon också ledsen och höll nog med om att det kunde vara så. när jag sa att han gift sig med en aktiv alkoholist och drågmissbrukare sa hon bara "aha", som klart han är på droger igen då.
ledsen att säga det, men jag tycker det är dags för skillsmässa. eller ett ultimatum: drogerna eller Gerard.
Jennifär.
Jennifär.
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 486
Age : 33
Location : Linköping
Registration date : 07-09-18

http://www.myspace.com/bleedingtodeath_

Till överst på sidan Gå ner

EMA's - Sida 2 Empty Sv: EMA's

Inlägg  Sonja lör nov 03, 2007 1:53 am

Alltså grejen är.. när Gerard slänger micken i slutet på teenagers från igår, det är så sjukt ignorant. Han har aldrig varit ignorant på det sättet förut. Och hela bandet var så osynkat och... nej för fan. Jag gillar inte det här faktiskt. Å han kommer inte ställa nåt ultimatum för han är säkert på väg tillbaka ner i bajset igen eller nåt.. Äh, jag vet inte. Men det är inte mitt gamla supertighta mcr som lirar längre och jag tycker verkligen att det suger. Hårt.
Och det där med Frank, ju fler gånger jag ser det, desto mer illa mår jag. Hmmm du kanske tycker att jag överdriver lite, men MCR ... de betyder något på en helt annan nivå än något annat för mig. Och jag vill inte se dem såhär.
Sonja
Sonja
Admin
Admin

Antal inlägg : 412
Age : 37
Location : Stockholm
Registration date : 07-09-18

http://neverstore.niceboard.net

Till överst på sidan Gå ner

EMA's - Sida 2 Empty Sv: EMA's

Inlägg  Jennifär. lör nov 03, 2007 2:09 am

Jag tänkte med på det faktiskt. Har kollat på klippet från igår ett par gånger idag, och sätter när han slänger micken och allt. nää, det var verkligen ignorant och så. det var verkligen nåt som helt klart var fel. det kändes inte som de hade någon sammanhållning alls udner spelningen. alla spelade lixom var för sig eller nåt.
och jag tycker inte du överdriver, jag är likadan när det kommer till vissa band. jag undrar faktiskt vart detta kommer leda. vill lixom veta, känns jobbigt att det är så här. det känns bara fel, fel fel.
Jennifär.
Jennifär.
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 486
Age : 33
Location : Linköping
Registration date : 07-09-18

http://www.myspace.com/bleedingtodeath_

Till överst på sidan Gå ner

EMA's - Sida 2 Empty Sv: EMA's

Inlägg  lina lör nov 03, 2007 2:14 am

Hm, första inlägget för mig om Mychem snacket. SRY! Anyway,
Jag håller med. Blir sjukt besviken på Gärd. Man bara ser honom förvandlas ='(
Vad hände med ''Now I'm sober and clean!'' ??
Det där med Frank tycker jag är helknäppt!
Precis. Vissa tror att det är ett skämt, men han är ju fett seriös! (det ser ju så ut iaf)
& man blir ju bara depp av allt skit =( Vart tar MCR vägen? Vart tar Gerard vägen?
Nej ucsh. Nu blir jag helt nere!

lina
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 317
Age : 31
Registration date : 07-09-19

Till överst på sidan Gå ner

EMA's - Sida 2 Empty Sv: EMA's

Inlägg  Jennifär. lör nov 03, 2007 2:18 am

Du är förlåten, har inte varit lätt att hänga med allt här :P
jaa, han förvandlas verkligen. har tar typ 1 steg framåt och 5 bakåt, och går tillbaka till drogerna och alkoholen igen.
man märker verkligen skillnad nu. allt var så mycket bättre när han var ren.
jag tror inte på det om att många säger att han bara överdriver, att det var på skoj. för han ser riktigt förbannad ut på riktigt. jag tror att det var på fullt allvar. jag trodde t o m ett tag att han var på väg ut från scenen, såg så ut nästan.
det är faktiskt väldigt deppigt, man blir verkligen ledsen av det. tycker att det kan bli som det var igen..! bättre för alla så, faktiskt. tror jag.
Jennifär.
Jennifär.
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 486
Age : 33
Location : Linköping
Registration date : 07-09-18

http://www.myspace.com/bleedingtodeath_

Till överst på sidan Gå ner

EMA's - Sida 2 Empty Sv: EMA's

Inlägg  lina lör nov 03, 2007 2:23 am

Nej precis Razz Inte lätt alls!
mmm, =( Det är så jäkla tråkigt att se. Om man bara kunde göra nåt!
Hans jävla brudar som han byter titt som tätt hjälper det ju såå mycket på traven också!
Vettefan vad som kan hjälpa. Typ rehab! nånting! vill fan inte att det ska vara såhär.
Vi fans mår ju skit av det! Jag undrar hur länge bandet orkar alltså.
nejfan! sådär får jag inte säga! Förresten, när kommer Mikey? var det i December? kommer fan inte ihåg.

lina
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 317
Age : 31
Registration date : 07-09-19

Till överst på sidan Gå ner

EMA's - Sida 2 Empty Sv: EMA's

Inlägg  Jennifär. lör nov 03, 2007 2:39 am

jaa, man är ju så himla hjälplös! det är jobbigt!
nää, det är inte kul när det är så här, vem vill att de ska vara så lixom. rehab kanske skulle hjälpa, men känns så hemskt. känns inte som gerard.
jaa, man mår verkligen skit. massa ångest typ. nää, men kul är det ju inte!
kommer inte ihåg, tror det vr typ oktboer/november. han spelade väl på ema's igår iaf.
Jennifär.
Jennifär.
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 486
Age : 33
Location : Linköping
Registration date : 07-09-18

http://www.myspace.com/bleedingtodeath_

Till överst på sidan Gå ner

EMA's - Sida 2 Empty Sv: EMA's

Inlägg  Sonja lör nov 03, 2007 2:53 am

Min älskling är ju borta. EMA's var typ ett wakeup call. För jag trodde inte på ryktena helt förrns jag såg det där igår, faktiskt, förnekelsestadiet. Alltså det är helt sjukt för jag reagerar som att jag kände honom. men det blir ju så, och ... nej usch. Jag tror att hela black parade grejen belv för mycket för dem, plus att han uppenbarligen fortfarande är jävligt osäker på att han duger, annars skulle han väl inte göra som han gör med giftemål och grejer. Jag blir ledsen. OPå riktigt. Haha shit det blev värsta livskrisen det här xD
Men det som är värst var ju att se resten av bandet. Where the fuck is Frank's energi!? Hela bandet såg ju så deppade ut och gerard ägnade dem inte ens en blick.. eller jo, i början när han tittar på dem med mycket förnedrande blick. Blä. Mina polare tycker nog att jag är patetisk men... sån är jag. Gerard är min gud, så enkelt är det. Jag dyrkar den mannen. Fan Sad
Sonja
Sonja
Admin
Admin

Antal inlägg : 412
Age : 37
Location : Stockholm
Registration date : 07-09-18

http://neverstore.niceboard.net

Till överst på sidan Gå ner

EMA's - Sida 2 Empty Sv: EMA's

Inlägg  lina lör nov 03, 2007 10:26 pm

Ja, fan =(
Nej, du är inte patetisk! Eller, om du är, så är jag det med dig!
You're not alone!
men eller hur! Gee är min hjälte ffs!
Han gav alla sån jäkla insperation till alla när han blev ''frisk'' eller vad man nu ska kalla det.
Och nu är han påväg ner igen. Ner i dedär jävla skiten.
Håller med. Det kanske blev alltför mycket med TBP, och alldeles för snabbt.
Fick typ chock efter allt när man ser typ första bröllopsfotot & han håller i en spritflaska också.
Spelningen i torsdags var INTE ROLIG!
Jag håller med. Frank? Heeelloooo? vart är alla! :'( nej nu blir man ju depp.

lina
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 317
Age : 31
Registration date : 07-09-19

Till överst på sidan Gå ner

EMA's - Sida 2 Empty Sv: EMA's

Inlägg  Jennifär. lör nov 03, 2007 11:49 pm

Vi är alla nog lite patetiska här, men på ett bra sätt!! Så Sonja, du är verkligen inte ensam, vi förstår dej fullt ut.
Jag tänkte också på det. Frank brukar ju vara helt galen, i torsdags stod han ju bara och gjorde det han skulle mer eller mindre. hela bandet verkade ganska sega. Inte ens Ray verkade ha riktigt samma energi. Han hade väl mest, men ändå inte som han bruakde. Inget va som det brukade va!!
Men det känns nästan lite som dubbelmoral, när han säger till alla hur dåligt och vad alkoholen och drogerna kan göra, och hur de förstår, och uppmanar fansen att avstå, sen så återgår han till dom själv.. lite besviken faktiskt måste jag säga.
och man har ju hört att inspelningen av TBP var jobbig och så, men att det skulle bli så här av det hade jag inte trott... om det nu är det. och som jag sagt massa gåner förut (förlåt att jag upprepar mej), men är det inte det så är det iaf definitivt nåt annat, för nåt är det då allt.!
det känns bara så himla illa.
Jennifär.
Jennifär.
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 486
Age : 33
Location : Linköping
Registration date : 07-09-18

http://www.myspace.com/bleedingtodeath_

Till överst på sidan Gå ner

EMA's - Sida 2 Empty Sv: EMA's

Inlägg  Sonja sön nov 04, 2007 1:42 am

Ja men eller hur. Han är iaf inte Gerard as we know him, och bandet är inte mcr as we know them. mycket illa. Jag förstår vad ni menar o jag håller med, han är en dubbelmoralens man - men det är klart, han vill väl inte stå och säga inför alla miljoner människor som typ dyrkar honom för hans styrka att han har fallit tillbaka. men det vet man ju inte om det är det, som sagt, den KAN ju vara nåt annat men om det är bråk inom bandet så är det ju lika illa. Me no like. Allt jag vet är att de inte är sig själva, och har inte vart sig själva på ett tag... o det är inte sådär jävla nice direkt.
Sonja
Sonja
Admin
Admin

Antal inlägg : 412
Age : 37
Location : Stockholm
Registration date : 07-09-18

http://neverstore.niceboard.net

Till överst på sidan Gå ner

EMA's - Sida 2 Empty Sv: EMA's

Inlägg  Jennifär. sön nov 04, 2007 2:22 am

nää, mcr är inte as we know them.
förstår också att han kanske inte vill säga att han fallit tillbaka, och jag ska ju inte döma nåt jag inte vet, men får bara känslan av att han inte försöker ställa sakerna till rätta igen. Jag menar, han kan ju inte hålla på att låtsas att han inte fallit tillbaka om han gjort det bara för han är rädd för vad fansen ska tycka om dubbelmoralen. det lär ju märkas förr eller senare iaf.
Men hoppas VERKLIGEN inte att det är bråk inom bandet. Det är ju RIKTIGT illa tycker jag. Då kanske nån blir typ kickad från bandet eller så. Kolla lixom vad Amy Lee gjorde ju!! Är rädd att de ska splittras då eller nåt.. "/
men precis så känner jag med. jag vet inte vad som pågår egentligen. de kan ju vara trötta efter att ha turnérat nästan non-stop sen de släppte TBP, men det känns inte som de är sig själva längre, och att de inte varit det på ett tag.. vad det beror på vet jag inte, men så mycket vet jag iaf..
Jennifär.
Jennifär.
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 486
Age : 33
Location : Linköping
Registration date : 07-09-18

http://www.myspace.com/bleedingtodeath_

Till överst på sidan Gå ner

EMA's - Sida 2 Empty Sv: EMA's

Inlägg  Sonja sön nov 04, 2007 1:05 pm

Exakt!! Alltså, det är ju sant att de kanske är trötta och så, men ändå, de turnerade ju i typ 2 år non stop förut, och det gick ju bra. Så jag vet inte, allt jag vet är att om de splittras så åker jag direkt till usa och kan tyvärr inte ta ansvar för mina handlingar. MEN man ska inte ta ut saker i förskott, de kanske bara har haft det jobbigt ett tag och behöver vara ifrån varandra -think happy thoughts- fast jag tror inte det. Tyvärr. Jag tror det är nåt major problem going on men... jag skulle vilja att de snackade med oss, alltså, skrev nånting på hemsidan eller vad fan som helst. Man kan ju inte gå runt helt ovetandes, det är ju asjobbigt.
Sonja
Sonja
Admin
Admin

Antal inlägg : 412
Age : 37
Location : Stockholm
Registration date : 07-09-18

http://neverstore.niceboard.net

Till överst på sidan Gå ner

EMA's - Sida 2 Empty Sv: EMA's

Inlägg  Jennifär. sön nov 04, 2007 2:26 pm

Joo, det kan ju vara så. Man vill ju helst inte ta ut nåt i förskott, men det känns som det är så mycket som pekar på att det är så här. jag tror också att det är nåt större än så som pågår. det är inte bara att de är trötta på varandra, jag tror att det är mer än så.. Jag hatar att leva i ovisshet, så jag önskar med att de kunde säga hur det är. man blir ju orolig och vill veta!!
Jennifär.
Jennifär.
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 486
Age : 33
Location : Linköping
Registration date : 07-09-18

http://www.myspace.com/bleedingtodeath_

Till överst på sidan Gå ner

EMA's - Sida 2 Empty Sv: EMA's

Inlägg  Sonja sön nov 04, 2007 3:57 pm

ja men eller hur, de som e så jääävla stolta över deras "fina kontakt" med fansen. Jo tjena. men jag tror att det kommer bli bra i alla fall, för om jag skulle tro nåt annat skulle det inte funka.. alltså; vi får ju uppenbarligen göra nåt drastiskt snart, typ.. öh, jag vet inte. Tvinga till oss en liten kommentar kanske`?
Sonja
Sonja
Admin
Admin

Antal inlägg : 412
Age : 37
Location : Stockholm
Registration date : 07-09-18

http://neverstore.niceboard.net

Till överst på sidan Gå ner

EMA's - Sida 2 Empty Sv: EMA's

Inlägg  Jennifär. sön nov 04, 2007 10:24 pm

Jaa, istället för att intala sig att det är nåt jättedåligt får vi intala oss att det kommer att funka..
men håller med, kontakten med fansen känns ju superbra just nu.. hmf.
jaa, men en liten kommentar tycker jag är det minsta de kan ge oss. de kan ju inte vara så himla svårt..
Jennifär.
Jennifär.
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 486
Age : 33
Location : Linköping
Registration date : 07-09-18

http://www.myspace.com/bleedingtodeath_

Till överst på sidan Gå ner

EMA's - Sida 2 Empty Sv: EMA's

Inlägg  Sonja sön nov 04, 2007 10:28 pm

gaaah asså om han har börjat knarka igen eller nåt så börjar jag förstå honom, jag kan joina honom. min familj har blivit galen och mamma bara pratar pratar pratar med mig men jag vill ju vara ifred ffs!!! Ah. Jag känner mig som en fjortis på nytt!!

nej men ja - jag har börjat intala mig själv att det bara var en jävligt dålig dag för pojkarna. Funkar halvbra...
Sonja
Sonja
Admin
Admin

Antal inlägg : 412
Age : 37
Location : Stockholm
Registration date : 07-09-18

http://neverstore.niceboard.net

Till överst på sidan Gå ner

EMA's - Sida 2 Empty Sv: EMA's

Inlägg  Jennifär. sön nov 04, 2007 10:31 pm

Jaa, med tanke på att det inte är första dagen kan jag förstå att det funkar halvbra. De kanske helt enkelt har haft många dåliga dagar den senaste tiden.
eller så kan vi hoppas på att det bara är alkoholen han återgått till, känns värre med drogerna ju..
Jennifär.
Jennifär.
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 486
Age : 33
Location : Linköping
Registration date : 07-09-18

http://www.myspace.com/bleedingtodeath_

Till överst på sidan Gå ner

EMA's - Sida 2 Empty Sv: EMA's

Inlägg  Sonja sön nov 04, 2007 10:47 pm

jag vet inte vad man borde tro och sådär. alltså. vissa människor blir ju jävligt upprörda bara för att man säger att ema-framträdandet var dåligt, typ tycker att jag är dum i huvudet. Men det var en riktigt dåligt uppträdande.
Jag förstår vad du menar, men jag vill ju att han ska va heeeelt reeeen :'(
jag återgår till att skylla på lynz,xD
Sonja
Sonja
Admin
Admin

Antal inlägg : 412
Age : 37
Location : Stockholm
Registration date : 07-09-18

http://neverstore.niceboard.net

Till överst på sidan Gå ner

EMA's - Sida 2 Empty Sv: EMA's

Inlägg  Jennifär. sön nov 04, 2007 10:50 pm

Joo, eller hur. Man hör bara hela tiden hur jävla bra deras spelningar än, så när jag sa att jag tyckte att det inte var nåt spec med spelningen på PP, inte bättre än Malmö lixom, då fick jag alla på mej typ. Bara för det är mcr så måste det vara bra typ. I London var de bra, men tyckte inte de var lika bra på PP, men det va tydligen förbjudet att säga. känns lite så med ema med.. det var dåligt.!
klart man vill att han ska vara helt ren, absolut! men jag håller med, att skylla på lynz är en väldigt bra idé. tror hon har mycket att göra med det i själva verket iaf så..
Jennifär.
Jennifär.
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 486
Age : 33
Location : Linköping
Registration date : 07-09-18

http://www.myspace.com/bleedingtodeath_

Till överst på sidan Gå ner

EMA's - Sida 2 Empty Sv: EMA's

Inlägg  Sonja sön nov 04, 2007 10:57 pm

nej men eller hur, man får inte säga nåt negativt för då e man inte ett riktigt fan. Yeah fucking right, jag älskar det där bandet mer än man kan säga med ord, och har gjort i flera år och jag kommer aldrig glömma hur mycket de betyder för mig. Men jag mnåste ju fortfarande ha rätt att säga att de är dåliga när de är det? Jag gillade PP... jag träffade jacob i publiken under mcr så det var nice ;D malmö var jag inte helt förtjust i, jag spydde ner en vakt preciiiiis när gerard tittade ditåt och han såg mkt äcklad ut, ingen bra grej. men... sthlm var typ best ever - men det kan ha vart för att jag var überexalterad över att de skulle spela i sverige. men jag mår sjukt dåligt över att jag sålde min biljett till london, fan... hur dum får man vara>!?
yeahyeah.
Mmm men även om han fortfarande skulle vara heeelt clean.. så saknar jag ändå mcr så som de ska vara, som de var förut. värsta tighta bandet
Sonja
Sonja
Admin
Admin

Antal inlägg : 412
Age : 37
Location : Stockholm
Registration date : 07-09-18

http://neverstore.niceboard.net

Till överst på sidan Gå ner

EMA's - Sida 2 Empty Sv: EMA's

Inlägg  lina sön nov 04, 2007 11:03 pm

jag har typ varit extremt osocial här.
Men jag råkade bara se... Sålde din biljett till London??! Ohmy Sonja.. Ohmy =( Det måste ha vart till någon myyycket speciell person.
Jag håller med som satan. Även om han är ren eller inte så saknar jag faktiskt också de gamla goda MCR..

lina
Owns You
Owns You

Antal inlägg : 317
Age : 31
Registration date : 07-09-19

Till överst på sidan Gå ner

EMA's - Sida 2 Empty Sv: EMA's

Inlägg  Sonja sön nov 04, 2007 11:09 pm

ja men lina vi vet att du älskar oss även om du är tyst xD
ja men jag vet, jag ångrar mig som fan. men det handlar ju om pengar som alltid. suger hårt som fan och jag är bitter som faaaan.. men life goes on, i guess.
Mmm bring back the old times!!!
Sonja
Sonja
Admin
Admin

Antal inlägg : 412
Age : 37
Location : Stockholm
Registration date : 07-09-18

http://neverstore.niceboard.net

Till överst på sidan Gå ner

EMA's - Sida 2 Empty Sv: EMA's

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 3 Föregående  1, 2, 3  Nästa

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet